Stvaramo, upravljamo, širimo. Svakodnevno, naša baza se povećava za par hiljada novih korisnika koji  cene brz i lak pristup najboljim ponudama na tržištu.

Hoćemo da ispunimo očekivanja najzahtevnijih partnera, zato naš kreativni tim specijalista svako dnevno se maksimalno trudi kako bi stvorene kreacije bile neponovljive i skrojene prema individualnim potrebama svakog klijenta.

Sve kampanje su zakopčane do poslednjeg dugmeta. Naš cilj je obraćanje pažnje na potrebe klijenata, za koje ni on sam jos uvek ne zna. Pokazujemo interesantna i jedinstvena rešenja za svaku branžu kako bi svakoga dana povecali grupu svojih korisnika.

Da li želite da zaradite više? Unovčavanje baze podataka

Mi Vam pružamo mogućnost korišćenja naših alatki pomoću kojih ćete planirati kampanje, pomagajući oglašivačima i izdavačima da povećaju profit. Naša tehnologija se stalno unapređuje, prateći najnovije trendove. Ako poseduješ E-mail bazu korisnika i ne znaš kako da zaradiš na njoj, ili nemaš dovoljno vremena da rukovodiš  njom, na pravom si mestu! Mi možemo da uradimo to za tebe. Dostavićemo mailing kampanje i uraditi pošiljku! Ti ne moraš da radiš ništa, dovoljno je da nam se samo javiš.

OGLAŠIVAČ

Poveži se sa kupcima i povećaj kupovinu sa Affiliate marketing mrežom.
Registruj se kao OGLAŠIVAČ.

IZDAVAČ

Ostvari prihode od saobraćaja na tvom website-u preko Affiliate marketing mreže
Registruj se kao IZDAVAČ.

Šta je afilacioni ( affiliation) marketing?

Postoji mnogo načina da dobijete nove mušterije. Naravno, neki donose rezultate, dok su efekti drugih neznatno slabiji. Kada se sve sumira, cilj preduzetih koraka promocije je uvek sličan – jačanje prepoznatljivosti marke i povećanje nivoa prodaje proizvoda i usluga.

Afilacioni marketing je tehnika Internet marketinga, kojom se omogućava nezavisna saradnja između oglašivača (advertisers) i izdavača (publishers), gde oglašivač, putem afilacione mreže, delegira marketinške radnje izdavaču, koji ih izvršava putem Internet prezentacija. Ova saradnja bazirana je na modelu efekta, što znači da će oglašivač biti isplaćen za preduzete akcije, kada putem reklame preusmere klijente na odgovarajući proizvod, kupovinu, popunjavanje formulara, registracija na Internet stranicu, zapisivanje na bilten (newsletter) i drugo.

Afilacioni marketing se odlikuje visokim nivoom efikasnosti, kako jedan od glavnih princima ciljane reklame. Da pojasnimo, to je u stvari reklamiranje proizvoda i usluga na internetu. Odgovarajući proizvodi se reklamiraju na odgovarajuće Internet sranice. Garderoba se reklamira na blogovima o modi i društvenim mrežama čije stranice koje se bave tom temom.

Kako što rezultati pokazuju, afilacioni marketing je jedan od najefikasnijih alata za reklamiranje. Efekti ovog vida reklamiranja se najbolje vide kada je u pitanju model učinak od prodaje (Cost per Sale).