PLAĆAŠ SAMO ZA EFEKTIVNU PRODAJU
Forumi i blogovi
Usluge i popisti
Usluge i popisti
Servisi
Društvene mreže
vlasnici e-mail baza
Vlasnici fan stranica
e-servisi
serwisy remarketing
DOBIJAŠ ZAHVALJUJUĆI SARADNJI
Porast prodaje
Model plaćanja za određene efekte motiviše izdavače da preduzmu mere koje utiču na povećanje prodaje ponušenih proizvida.
Izgadnja marke
Glavni cilj oglašivaču je da izgradi svoju marku, i pritom ništa ne gubi tokom kampanja ukoliko ne supe dovoljan broj proizvoda da proda
Vrednost saobraćaja na internetu
Staramo se da imamo najveću vrednost saobraćaja na internetu, jer pored povećane prodaje usredsređujemo se razvijanje predna i proizvoda oglašivača
Domet
Zahvaljujući stalnom povećanju broja izdavača, oglašivač doseže do sve većeg broja potencijalnih klijenata. Pula kampanji stalno raste zahvaljujući razvoju partnerskog programa
Konverzija
Izdavač doseže sa svojom ponudom do određenih ciljnih grupa, čime povećava prodaju. Stoga je veoma profitabilna saradnja Oglašivača i Izdavača.
Bez rizika
U modelu po učinku, oglašivač snosi troškove samo za pozitivno realizovanu prodaju i ankete.
Kredibilitet
Najaktivniji iydavači su blogeri, između ostalih, koji promovišu ponudu oglašivača preko plaćenih članaka. To je najbolji način da se stvori kredibilitet u očima potencijalnih kupaca.
Sloboda
Reklamodawca sam decyduje jaki ostatecznie kształt przyjmie sieć jego wydawców, czyli wirtualnych handlowców.
Povraćaj investicija
Plaćanje samo za realizovanu prodaju i pravilno popunjene ankete, predstavlja povraćaj investicija prilikom troškova za afijacioni marketing.