PLAĆAŠ SAMO ZA EFEKTIVNU PRODAJU

Forumi i blogovi

Usluge i popisti

Usluge i popisti

Servisi

Društvene mreže

vlasnici e-mail baza

Vlasnici fan stranica

e-servisi

serwisy remarketing

DOBIJAŠ ZAHVALJUJUĆI SARADNJI

Porast prodaje

Model plaćanja za određene efekte motiviše izdavače da preduzmu mere koje utiču na povećanje prodaje ponušenih proizvida.

Izgadnja marke

Glavni cilj oglašivaču je da izgradi svoju marku, i pritom ništa ne gubi tokom kampanja ukoliko ne supe dovoljan broj proizvoda da proda

Vrednost saobraćaja na internetu

Staramo se da imamo najveću vrednost saobraćaja na internetu, jer pored povećane prodaje usredsređujemo se razvijanje predna i proizvoda oglašivača

Domet

Zahvaljujući stalnom povećanju broja izdavača, oglašivač doseže do sve većeg broja potencijalnih klijenata. Pula kampanji stalno raste zahvaljujući razvoju partnerskog programa

Konverzija

Izdavač doseže sa svojom ponudom do određenih ciljnih grupa, čime povećava prodaju. Stoga je veoma profitabilna saradnja Oglašivača i Izdavača.

Bez rizika

U modelu po učinku, oglašivač snosi troškove samo za pozitivno realizovanu prodaju i ankete.

Kredibilitet

Najaktivniji iydavači su blogeri, između ostalih, koji promovišu ponudu oglašivača preko plaćenih članaka. To je najbolji način da se stvori kredibilitet u očima potencijalnih kupaca.

Sloboda

Reklamodawca sam decyduje jaki ostatecznie kształt przyjmie sieć jego wydawców, czyli wirtualnych handlowców.

Povraćaj investicija

Plaćanje samo za realizovanu prodaju i pravilno popunjene ankete, predstavlja povraćaj investicija prilikom troškova za afijacioni marketing.